طی بازرسی‌های صورت گرفت؛
تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یکهزار و ۸۰۰ تن نهاده دامی خارج از شبکه توزیع طی سه مورد تخلف کشف شد.
کد خبر: ۹۶۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 29 May 2021

۹۰ درصد نهاده های دامی با ارز ترجیحی وارد می شود - ایرنا

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طی بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان و به منظور رصد و وضعیت تولید و توزیع نهاده های دامی ۲ واحد تولیدی و توزیعی متخلف ، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ارزش ریالی این تخلفات را بالغ بر ۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این واحدها تنظیم و برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

مهدی یحیایی اظهار داشت: در این بازرسی ها ، که از واحدهای تولیدی و توزیعی نهاده های دامی در استان انجام شد ۳ فقره تخلف تقلب ، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی حدود ۱۸۰۰ تن نهاده دامی کشف و ضبط شد.

یحیایی اضافه کرد: یک واحد تولیدکننده محصولات دارو و فرآورده های بیولوژیک و مکمل های دارویی و غذایی در تولید ۱۵۰۰ تن کنسانتره شیری و پرواری مرتکب تخلف تقلب و یک واحد توزیعی اقلام پزشکی ، داروهای حیوانی و ملزومات نگهداری و پرورش حیوانات نیز در توزیع ۳۰۰ تن کنجاله سویا مرتکب تخلف گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه شد که با این واحدهای متخلف برابر قانون برخورد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار